MVG forstätter…


Hej på er alla! Som ni och jag ser var det länge sedan det hände något på denna sidan. Men gällande MVG knapparna så sprids de fortfarande. Har väl avtagit lite i takt med att det nya betygssystemet initierades.
Jag har hittills valt att inte göra A-knappar el. dyl. Detta pga att det egentligen inte bara handlar om betyg utan en större fråga. Vår syn på våra medmänniskor och att vi i grunden är allt.
Om ni är intresserade av att få knappar så bara hör av er, så försöker jag lösa detta på bästa sätt.
I och med mitt arbete med min nya lilla satsning .barnatro , så har jag valt att låta MVG nyheter och kommunikation ske på MVG:s Facebooksida så besök oss gärna där! Ni kan även läsa texter och tankar på min blogg.

Kram/Micke

Detta inlägg publicerades i Goda exempel, MVG i Media, Pins. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar