Har inte glömt…

20110526-153008.jpg

För ett tag sedan fick jag frågan om det fanns ngt MVG smycke, kan bara säga att jag har inte glömt denna önskan, jag jobbar på det. Kan dock bli tight till studenten, men skam den som ger sig!! Kram på er alla!!

MVG

Detta inlägg publicerades i Pins och märktes , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Har inte glömt…

  1. Berit Eriksson skriver:

    Förstår inte alls tanken hur ni/du väljer att ha två vapen på knappen??!! Helt idiotiskt tycker jag, vapen är väl det vi borde få bort och har inget med Mvg att göra!

    • micke gunnarsson skriver:

      Tack för fin feedback!! Håller helt med dig på sött och vis. Grejen är att jag låtit människor från alla åldrar och hörn designa knapparna själva och inte själv valt att värdera vilka som bör få vars med eller ej. Kanske dumt. Ska verkligen tänka över detta!
      Tusen tack!!

Lämna en kommentar